Merhaba hatunlar. İlk oğlum 23 aylık anneme çok alışkın onunla kalmasını istiyorum annemin. Kayınvalidemle geçmişte sorunlar yaşadık sevmem ama geldi yine de yardıma 🤨Ben seninle geleyim diyor doğuma. Sezeryan olacak büyük ihtimalle ilki öyleydi. Ben de eşim gelsin istiyorum ama bez bağlamaktan falan anlamıyor 😏 O da hemşirelerden yardım alırız ben gelirim dedi sağ olsun . Siz olsanız ne yapardınız ?