gozde__ doğumumun nasıl olacağını bilmeden eşim diyordum. Hatta tembihliyordum eşimi de. dogumum normal oldu ilk kez anne oldum aldım ben bezledim bence hiç fena da bezlemedim 😊 ilk çok dua ettim kimseye muhtaç olmayayım diye.. gurbetteyim esimin ailesi burada. Tabi ki yardım almak kötü değil ama hamilelikte herşeyi tek yapınca sonrasinda istemedim işte. Ve ben ne kadar yaşıyorsam eşim de orada benle yaşasın istedim. Kiminle yaşamak istiyorsanız o duyguları bence o olmalı.