Glyykt bende çok kararsız kalmıştım da iki oğlumun zamanında kimse söylemedi yaptırmadim fakat o zamana bu kadar salgın yoktu şimdi 3 kişiden ikisi rota virüsünden hastanede yatıyor rabbim uzak tutsun kızım bide prematüre 😥ayrıca korkuyorum bakalım 1 ile 5 Mart arası yaptır dedi doktorumuz bekliyoruz