Deletedmom200 Glyykt ewet canım amin inşallah 39 gün yattı yoğunbakima bu yüzden hastanede yatıcam olma ihtimali bile canımı yakıyor 😥rabbim hepimizin evladını annesine babasına bağışlasin 💜💜
DenizGoktug Burcu60 2 doz şeklinde yapılır. 2 ve 4. aylarda da yapılabilir. 3. ve 5. aylarda da yapılabilir. 6. Aydan sonra yapılamaz.
Drkmls Mucizelerveanneleri dün yaptırdım ben. Doktorum aile dostumuz tanıdık yani şiddetle tavsiye etti.
Arslaninannesi Mucizelerveanneleri ben bu yaptirmadim diyenler Bu kadar göç varken nasıl yaptirmiyor nasıl çocuğunu tehlikeye atabiliyor bu nasıl cesaret hayretler ediyorum vallahi. Hemde bu 2 ay içinde rota virüs ve zehirli ishal tavan yapmisken.
Arslaninannesi Glyykt tabiki yüzde yüz saglamiyor. Ama bir yoğun bakımda yatacak, biri hafif ishal ile geçirecek. 200 lira için bebeğimin yoğun bakımda yatması riskini göze alamazdim asla. Hiç bir aşı yüzde yüz korumaz
Deletedmom200 Glyykt inşallah canım rabbim hepimizin evlatalrimizi tüm kötülüklerden hastalıklardan korusun
Edaa Mucizelerveanneleri Doktor tercihi bize bırakmıştı neden yaptırmamız gerektiğini anlatıp.Bizde yaptırmıştık.Bence böyle çeşit çeşit hastalığın salgının olduğu bi zamanda yaptırmak en mantıklısı...
Mucizemtaham Mucizelerveanneleri perşembe günü eczaneden aldım sağlık ocağında yaptırdım 260₺ tek doz..2.doz ne kadar bilmiyorum ama oda aynıdır tahminen
Mucizemtaham Mucizelerveanneleri yeni zamlanmış dha önce sorduğumda 160civarı bişeydi canım ama tabi kaçırdım ben o zaman vakti değildi
Havvahavvaejderha Aysegulisaa54 benim bebeğim 5 aylık artık yapmazlar heralde kimse de bilgi vermedi ve ben şu an buradan öğrendim imkanım var mıdır acaba
Aysegulisaa54 Havvahavvaejderha yapılıyor tek alı olarak rota rix değil de aynı aşıdan ama farklı benım kuzenimde yaptırdı sonrada
fduygum Ya bize doktor demedi bile bide özele gidiyoruz kontrole gttik rota aşısı diye ben sordum günü geçmiş olmaz dedi vay halimize dedim bişeyde denmiyoki doktorlara keşke deseydiniz kontrole erken gelrdik dedim ama ne fayda Allahım korusun yavrularımızı