Gizem10 Mucizelerveanneleri yaptırdım kesınlıkle yapılması taraftarıyım her turlu aşının. Aşı sayesınde zayıflatılmış mıkropları alıcak bagısıklık sıstemı gelışecek yoksa mazallah.
Deryaa Mucizelerveanneleri ilk çocuğum şuan 9 aylık 2 dozu da yaptırdım koruyucu aşı kimse çocuğuna zarar gelsin istemez anneler çocukları için herşeyin en iyisi düşünür 🙏
Kuzumveben Mucizelerveanneleri doktorum önerdi 3.ayda ilk dozunu yaptırdım 5.ayda ikinci dozu yaptıracağım
Mltmlrn Dün yaptırdım bende 1.dozu..mutlaka yapılması gerekiyor bence o kadar salgın hastalık var ki artık etrafimizda aşı koruyucudur
DenizGoktug Burcu60 2 doz şeklinde yapılır. 2 ve 4. aylarda da yapılabilir. 3. ve 5. aylarda da yapılabilir. 6. Aydan sonra yapılamaz.
Bekmezci68 Mucizelerveanneleri yaptırmadım ve köpek gibi pişman oldum bu bir haftada çocuğum eridi aktı 3 ay 11 günlüktü yakalandık suan azaldı çok sükür
Brc32 Mucizelerveanneleri bize ne doktor ne sağlık ocağı demedi o yüzden yaptıramadım ama bilseydim yaptırırdım 😞
Deletedmom345 Mucizelerveanneleri Hayır olmuyor. Rotarix 2 doz 3. ve genelde 5. aylarda yapılır. Rotatex ise 3 doz halinde yapılıyor.Bizde alerji şüphesi oluştu içim rahat olmadığından yaptırmadım.
Dzehra Mucizelerveanneleri ablamın bebeği bu virüsü kapıp 3 gün hastanede yattı mahvoldular. Yaptırdım kesinlikle yaptırın hiç bir yan etkisi yok
Esiladuru Mucizelerveanneleri doktora sordum yaptirabilirsin dedi ve bu ay 1. Dozu yaptirdim obur aya 2. Dozuda yaptircam