Sedamehmet Baliminannesi2433 balım ismine bayılıyorum ya bnde çok istemiştim eşimle anlaşamadık prensesimizin adını ❤️aysima❤️ koyduk
1melek2020 Sedamehmet bende çok istedim bir akrabam eşime köpek ismi o demiş sinir karı sarı saçlarını yolasim var ama koyamadik 😏