Baliminannesi2433
“ASEL”
Siz de mi Asel diyen çok olabilir.
Lakin eşimle 13,5 yıldır bilrlikteyim. (10 yıl sevgililik 3,5 yıl evlilik)
Eşimle 3 yıllik falan sevgiliyken bir gün kızımız olursa adını Asel koyarız demiştik. ( yıl 2010 o zamanlar Aseller pek yok)
Sonra herkes Asel koydu. Ama biz yıllarca bu hayelle büyüdüğümüz için ismimizden vazgeçmedik 😍