Baliminannesi2433 Merhaba bebeklerimizin Adını ne koydunuz ya da ne koymayı düşünüyorsunuz Benim kızımın adı balım🙂
nazatamina Mina_momy biz de mina bizim icin ozel bir anlamida var gepimizin bas harfi ne zaman dogdunuz