27__ Zelisblt weewell kameralı telsiz kullanıyoruz. Biraz pahalı ama çok iyi bir ürün. İnterneti herhangi bir yerden kendi çekiyor otomatik olarak.
paramedikanne Redamancy benimde ilk görev yerim hakkari merkezdi 😍 simdi eş durumundan denizlideyiz memnun oldum 🥰🥰
Alyamom1 Zelisblt motorola dijital bebek telsizi aldım ama bir elin parmak sayısını geçmez kullandığım .. evde tekim eşimin gecesi gündüzü yok o nedenle hiç ihtiyaç duymadım kullanmak için boşuna almışım 🤦🏻♀️ almak isteyen olursa benimle iletişime geçebilir ☺️
Redamancy Zelisblt Paramedik olarak, Hendek Operasyonları döneminde Cizre’deydim.☺️ Cizre’de mi yaşıyorsunuz?🌸
paramedikanne Redamancy canım 2016 da atandım 3 bucuk yıl kaldım 💐bende baya zor dönemini görmüştüm diyebilirim
draslan Zelisblt philips avent aldık çok güzel ürün ama keşke bi kamera daha alsaydık onun yerine aynı fiyat zaten
Redamancy Zelisblt Evet kötü günlerdi, Rabbim bir daha yaşatmasın.🙏🏻O dönemde sizde mi Cizre’deydiniz?🥀
Zelisblt Redamancy evt canım Bnde cizredydim iki yıldır antepe gelmişim, çatışmanın en kötüsü bizm mahledeydi, özellikle evimz harabeye dönmüştü keskin nişancılar gelmişti baya hasarımz oldu. Cana geleceğine mala gelsin dedik sağlık olsun
aslikurcan @FatihSibelMeva Telsiz chicco kamerayı da bimden aldım kiw ama fiyatına göre çok kaliteli bişey çıktı