Zelisblt ilahiyatci_Mom canm bnde Philips avent aldım, mesela bebeğin telsizi kapalı bnmki açık olduğunda tıntıntınnn diye bir bildirim geliyor dk başı. Yani o bildirim bebeğin ki kapalı olduğunu mu söylüyor
Zelisblt ilahiyatci_Mom bnmkini şarja taktım da kırmızı ışığı yanıp sönüyor, tamamen dolunca o kırmızı yeşile mi dönück.