fatos97 ya minik daha bebek sen gelmediğini düşünmüş olabilirsin. Bebek 2 saat emmesi yavas yavas emmiştir. Emerken yutkunmasını takip et. Aç olsa ağlar zaten anlarsın. Ben 2 ay kadar ne kadar emdiğini hiç anlamadım. Kilosunu kontrol ederdim evde öyle anlardım. Emmek istiyorsa emzirmeye devam etmelisin. Emzirmezsen sütün kesilir. Ve sütün olmadıgını düşünme. Süt memeden değil beyinden gelir. O yüzden olumla kendini.
Ayrıca helva süt uyku dut kurusu gibi şeyler sütü arttırır. Canın isterse bişey mutlaka ye.