Muhasebeciana fatos97 galactago damla oneririm canim suyun icine 15-20 damla damlatiyorsun gunde 2-3 sefer suyun rengi sari oluyor ama.bi tat falan yok bende sutumu o sekilde cogaltmistim faydasini gordum birde sağim yap benimde hic sutum yoktu yaklasik 1 aya kadsr ugrastim o sekilde cogalttim.getirdim sutumu bi dene istersen canim
MeryemEslem fatos97 sen kimseyi takma cnm sadece bebeğine odaklan bol bol ye iç dinlen Rabbim yardımcın olsun 🤲
Aysenur-Goktug fatos97 bende kaynanam tarafindan cok eziyet gordum yirmi gunlukken sutume biseyler oldu ameliyatliga kadar gittim millet aylarca mastit olup antibiyotikle geciriyomus benim on gunde ameliyatlik derecesine geldi artik o gogsumden hic sut gelmiyor. Gittide kurtuldum stresim azaldi ama ne yersem yiyim ne icersem iceyim gelmiyor humana aldim oda etki etmedi
Diyalizteknikeri Kuru incir bende cok yapmıştı. Suan bile hergün pekmez ve tahin karısımı yiyorum o sekilde artıyor. Emzirmeye devam et. Allah yardımcın olsun her ne derdin varsa.
Caglasaresy Lohusalari uzenler kahrolsun nefret ediyorum bu insanlardan bende cok strese girdim sinirlerimi bozdular sutum azaliyo gibi gelmisti bol su, tahin, havuc dene insallah artar
fatos97 Caglasaresy laktas beneğim yaklaşık 2 saate yakın emdi ve hiç süt gelmedi sağıyorum ama gelmedi bi türlü
Pelo16 Uyu lütfen. Uyumazsan süt olmuyor. Bebek her uyuduğunda gündüz su içip hurma yiyip uyu. Dut pekmezi bende işe yaramıştı. Şıra bir de.
Yaren1annesi1 Bende aynı durumdayım kızlar ilk kzımda dolap taşan memelerim şimdi öyle değil 3 aylık bir kızım var ve göğüslerim hi. Süt yokmuş gibi bu beni çok üzüyor sağolsunkwr bende de moral buzup konuşan çok sütüm konusunda ben sadece Allah’a havale ediyorum beni üzenleri. Rabbim görüyor 😞
Minik_mucizemm Yaren1annesi1 memenin gevşek olması süt olmadığı anlamına gelmez canım bebeğinin bez sayısını ve kilo alımını takip et
Yaren1annesi1 Minik_mucizemm 3ay 6 günlük kilosu 4.200 az yani doymadığınu biliyorum ama hemşirem mamaya başlama daha dedi ne yapıcam bilmiyorum hiç çok üzülüyorum bu duruma
Fehime127 Yaren1annesi1 bence bi çocuk doktoruna da git sen ne olur ne olmaz diye çünkü benim bebeğim tam 3 aylıkken 6900 dü sütüm yetmediği için mamada veriyorum doğduğundan beri
InciLiya12 Yaren1annesi1 canim mama vermek kötü birsey degil eger sütün yetmiyorsa vere bilirsin yada biraz sütünden birazda mama. Benim kizim 6 haftalik 4300 g di biraz az geldi. Ikinci bebegim 36 haftalik 2480 g dogdu suanda 4 haftalik 3500 g. Suanda en cok kilo aldigi zamanlar. Insallah sütün gelir ama gelmiyorsa yada bebegine yaramiyorsa mamayi kötü birseymis gibi görme. Benim kizim ilk 3 ay hem mama hem emzirdim fazla sütüm gelmiyodu suanda masallah. Ben minyon oldugum icin benim kizim olduguna inanmiyorlar 😂
ozgelin Bol su uyku ve huzur…😔 allahım açığa çıkarsın yavrunun nasibini almasına sebep olanlara da tüüüüüüüü🤚🏻
Yaren1annesi1 Fehime127 öyle yapıcam gibi duruyor Çok üzülüyorm bide susmayanlwr da var 🤬 hepten strese giriyorum
Fehime127 Yaren1annesi1 Boşver sen bebeğini düşün tamam emmesi daha iyi ama yetmeyince napalim yani benim sütüm çoktu ama doyurmuyordu bebeğimi bende kimseyi dinlemedim mama da verdim beni emmeyi bıraktı ama olsun bebeğimi düşünüyorum ben sonuçta
Fehime127 Yaren1annesi1 stresten de azalma olabiliyor sakin olmaya çalış kimseyi dinleme biliyorum herkes karışıyor bebeğini senden daha fazla düşünen olmaz
Naylonbranda Bira mayası var arkadaşlar toz pakmaya gobi bisey alın onu .bir bardak çay bardağına bir çorba kaşığı pekmez koyup sulandirin bı çay kaşığı toz maya için
Yaren1annesi1 Yok mamayı tabiki kötü bulmuyorum elimden başka birşey gelmiyor ki işanlah sütüm. Gelir ne diyim. Ya bu arada mama hangi mamadan verebilirim bi öneriniz var mı
InciLiya12 Yaren1annesi1 ben kizimda da aptamil verdim oglumda da suan veriyorum. Eger gaz problemi olursa sab simplex damalat icine.