ben de kafayı yemiştim süt süt diye ilk aylarda mama destekli de gittim şimdi zorla veriyorum mama almıyor işe başladığım için, kalorili gıdalara da gerek yok emzirme danışmanına da , emzirme danışmanıyla görüşen bi arkadaşım 3 saat için 500 tl verdi, sütüne güvenin vs, finger feeding,eds öğretip gitti, bestlak ben de kullandım ama galactogo faydasını daha çok gördüm, motilium tablet de arttırıyor sabah akşam 2tane alıyordum,