İnstagramda emen.bebek tülay kütahyalı ismi.. devlet hastanrdinde samı ulusta ebe.. ben iletişime geçtm instagramdan hastaneyr cağırdı beni ücretsiz yanı hastaneye gitseydm eğer ücretsiz di ama o hastane cok kalanlk oluyor bebeğim kücük diye gtmk istemedm eve cağırdım gelebr msnz diyr sağolsn geldı ams ücret aldı tabi 250 tl. Ama kendısınede dedm iyiki çağırmısım dedm aldıgnz para helali hos olsn dedm ve evdn gıderkrn dedıkı bana parayı aldı iletşmi kesti diye düşünmeyn dedi ne zaman istersn mesj at dedi gerekırse goruntulu konsurux dedi.. hakıkaten o gttkten snra bebeğm emmeye devam etti ama zorlamdk bırwz mesj attim kaç defa aradı her defasnda kilosınu yakın takıp etti benı rahatlattı suan alısma evresndeznz bırbırınıze dedı zaman ver drdı hakkatrn zmaanla bebeğğmde alıştı emiyor suan cok sukur eğer hastanrye gıdeblrsenız ücretsiz hastanede gösteriyr ama o kadr ılgılenır mı onu bılrmrm gıtmedğim icin evde gayet ilgilendı hatta normal doğum yapmsti konu konuyu açti dikişlerime bile bakmısti