Kızlar 3 aylık bebeğim var. Biberona alıştığı için sütümü sağarak veriyorum ama geceleri uykuluyken emiyor. Böyle devam ediyorduk. Haftada bir kutu mama gidiyordu illa ki mama takviyesi yapıyordum çok sütüm olmadığı için. Fakat bir kez adet oldum 45 gün önce. Hala gecikme yaşıyorum olamadım bu ay. Ondan mı bilmiyorum sütüm resmennn yokkkkk😰sağıyorum 10-20 en fazla 30 ml çıkıyor. Napıcam napıcaz bilmiyorum kahrediyor bu durum beni. Nerdeyse bir haftadır durum aynı. Bol su da içiyorum bestlak da kullanıyorum. Lütfen bana moral verin. Aynı durumu yaşayıp düzelen var mı🥺