Seherronya Marjinal_Anne2 kantaron yağının içine hindistan cevizi yağı koyuyorum hem dökülmeye çok iyi geliyo hemde saçlar yumoş yumoş oluyo 😍
Woody Seherronya Valla boşanmadıgıma şükrediyorum 🙄 Korona, yalnızlık vs de beni bitirdi. Neyse kalkayım bir maske falan yapayım ben de madem 😀
2lokummannesiii Seherronya Ahahah en iyisini yapmışsın. Annen sen de dimi öyle yazmıştın. Yardımcı olurlar ama gittiklerinde de umarım üstesinden gelirsin sende o kuvvet var 😂😂Ronyanın tam hareketli zamanları bir de.
Seherronya 2lokummannesiii evet bende ama haftaya göndermeyi düşünüyorum bir an önce kendim tek kalmalıyım ki ipler kaçmasın elimden :))
2prenssAnnesii Seherronya haftada 1 sacima bakım yapmaya çalışıyorum yakin zaman da boyaticam gecen ay guzel bir kesim yaptırdım 15 kg verdim 3 aydir duzenli haftada 5 gun spor yapiyorum inceldim de sirada cilt bakimim ve lazer var kabul mu 😂
Seherronya 2prenssAnnesii tabiki kabül 😍 darısı başıma inşallah bende kilo verebilirim acayip kalmış göbeğim ya :/
Mucizem38 Seherronya evet insan kendi eliyle ediorda ne bilim lohusalık zamanım aklıma gelince sinir oluyorum zor zamandan geçtim şuan kaynanamla yaşıyorum nasıl bakım yapımki sadece kişisel bakım başka yok ciğerim 🤦♀️😐
minikbaykus Seherronya helal olsun ya.ben lohusalıgimda misafir ağırladım.agri acıyla sanki bebek kaçıyor bir yere insan biraz dinlensin der. Üçüncü gün bebek kontrole gittik hastaneye ordan sağlık ocağına gittik zor yürüyorum. Eve gelip dinlenicem bir geldim ev misafir dolu
2bebeannesiii Seherronya Ay bu resmen ben 😍 ikinci doğumda nasıl olurum bilmiyorum ama ilkinde nerdeyse hiç yatmadım . Saçımı başımı hergün taradım . Ben hayatta krem süremem elime yüzüme ama hiç kendime bakmamazlık yapmadım 💪
Marjinal_Anne2 Seherronya yaa Hindistan cevizi yağım var kantaron dA alayım madem çok çok sağolun güzel tatlı anniş ☺️🌸
Woody Alpitom Gerçekten çok kötüydü ya Niye öyle oldum bilmiyorum gerçekten. Allah kimseye yaşatmasın
Mom0982 Seherronya masallah valla bu arada hayırlı olsun bebişin doğmuş Allah analı babalı büyütsün.ömrü bahtı güzel olsun ins 🥰
2lokummannesiii Seherronya olsun dursunlar bence biraz daha. İyice toparlan da giderler zaten yakınlar mesela gün içinde kardeşin yardıma gelse bile olur.
Alpitom Woody her gün ağladım her gün. Depresyondaydim resmen güzel pijama bile giymek istemedim. Kasım biyigim birbirine karıştı ve öyle 40 günde de bitmedi benimki iki aylık olduk hala ara ara o haller geliyor 🤦🏼♀️