Mom0982 Seherronya masallah valla bu arada hayırlı olsun bebişin doğmuş Allah analı babalı büyütsün.ömrü bahtı güzel olsun ins 🥰
2lokummannesiii Seherronya olsun dursunlar bence biraz daha. İyice toparlan da giderler zaten yakınlar mesela gün içinde kardeşin yardıma gelse bile olur.
Seherronya 2lokummannesiii kardeşim 15 yaşında bir ergen elinde sadece telefonla hayata tutunuyo pek bir faydası olmuyo malesef :))
Marjinal_Anne2 Seherronya yaa Hindistan cevizi yağım var kantaron dA alayım madem çok çok sağolun güzel tatlı anniş ☺️🌸
Fatmlaelif Seherronya maşallah canım sana benim saçlarım çok dökülüyo bide kestirdim boyamak istiyorum valla uzamiyo ki uzasa 😏 bende her gün olmazsa bile saçımı düzleştiririm
Seherronya Fatmlaelif kantaron yağı ve hindistan cevizi yağı sür canım hem uzatıyo hem dökülmelere çok iyi geliyo
Minejjan Seherronya bende bugün kendime bakım günü ilan ettim sabahtan h.cevizi yağı sürdüm kafaya evde sadrazam gibi dolaşıyorum. O sırada temizlik yapıldı ve en son yüzüme de bı maske yaparım oh mis ustunede bi krem sürdüm mü ohhhh mükkkk hissederim valla 😋😋😋💃🤣
Fatmlaelif Seherronya öyle mi canım peki kantaron kırmızı mı diğer.beyaz olanı mi canım bide nasıl yapıcam nemliyken mi saçıma vurim yoksa kuru iken mi birde kaç dakika beklerim çok soru sordum affola😁😀
Alpitom Woody her gün ağladım her gün. Depresyondaydim resmen güzel pijama bile giymek istemedim. Kasım biyigim birbirine karıştı ve öyle 40 günde de bitmedi benimki iki aylık olduk hala ara ara o haller geliyor 🤦🏼♀️