Woody Woody Gerçi şimdi düşününce hatırladım 3 aylıkken de öyleydim. Lohusalıgın 40 gün sürdüğüne emin miyiz ya? Benimki baya sürdü. Allah kimseye vermesin🙄
Seherronya Woody sen demekki baya baya lohusalığı yaşıyosun ben ilkinde de çok yaşamadım sadece 1 kere sebebsiz gözümden yaş gelmişti 🥺
pilavustutavuk Uykumm var ayyy. Sersem gibiyim. Bebeler uyyo benimde ama gözümden uyku akiyo. Buyuk kalkinca yemek isteyecek. Yemek yok. Çamaşırlar yikanacak. Küçüğe zıbın yetistiremiyorum. Bende bi rimel sürdüm canli gozukeyim bari diye 😄
annesinin_kizi Seherronya benim de saçık çok dökülüyor ucları hep kırık neler yapıyorsunuz bana da söyler misiniz?
Seherronya annesinin_kizi kantaron yağının içine hindistan cevizi yağı koyuyorum saç diplerine ve uçlarına sürüyorum çok iyi geldi bana
Woody Seherronya Valla boşanmadıgıma şükrediyorum 🙄 Korona, yalnızlık vs de beni bitirdi. Neyse kalkayım bir maske falan yapayım ben de madem 😀
2lokummannesiii Seherronya sabah temizlik yaptım ama saçımı daha taramadım. Tarayıp salarım bir de tacımı takarım. Oğlum uyanmasın diye odasındayım uzandım dinleniyorum. Valla helal Seher😂
Seherronya 2lokummannesiii baktım yattıkça yatasım geliyo totom iyice büyüyecek dedim kalk seher kendine gel 😂😂
Seherronya Mucizem38 öyle deme bende bir ara öyleydim ayyy ne kötü günlerdi şimdi düşünüyorum resmen kendi kendime eziyet etmişim 😂
2lokummannesiii Seherronya Ahahah en iyisini yapmışsın. Annen sen de dimi öyle yazmıştın. Yardımcı olurlar ama gittiklerinde de umarım üstesinden gelirsin sende o kuvvet var 😂😂Ronyanın tam hareketli zamanları bir de.
Mucizem38 Seherronya evet insan kendi eliyle ediorda ne bilim lohusalık zamanım aklıma gelince sinir oluyorum zor zamandan geçtim şuan kaynanamla yaşıyorum nasıl bakım yapımki sadece kişisel bakım başka yok ciğerim 🤦♀️😐