Benım bebeğimde 9 aylık donme lere yenı basladı emeklemeye yuzu yok gıbı halının bıtımıne kadar donuyor sag sol gulerek benım ve esımın deategıylede yurumek ıatıyor yanı kol altından tutuyoruz adım atıyor hızlı 😂bızde cok yoruluyoruz… Tecrubelı anneler bu dogru bısey mı yanı bebegımın yurumesını o sekılde ıstemesıyle bızde yardımcı olalım mı… Annem oyle alısır yapmayın dedı ama bılmıyorum 😂