MakarnaKulak Pinar272727 doktoru normal dediyse biraz daha bekleyin vakti geldiginde yuruyecektir merak etmeyin
Olric11 Pinar272727 sizemi yazdım bilmiyorum kardeşim 8 aylık yürümüş ben 2 yaşında yürümüş ve konuşmaya başlamışım o zamanlar annem beni engelli sanıyormuş gitmediği doktor kalmamış 30 sene önceki imkanlarla meğer ben engelli değil tembelmişim 🙃üzülmeyin yani ne dertler bir bilseniz
Alpgdd Pinar272727 bu dönem biraz daha fazla dikkat edin. Düşmemesi için yakınında olun. Korku oluşmasın. Her düşüşte ağlıyorsa korkusu var demek. Zorlamayın o zaman. Elinden tutarak yürüyün öyle alıştırma yapın
ismilazimdegil Pinar272727 Benim kızım da yeni yürümüye başladı. Tam 16 ayını doldurdu birden ayaklandı. Ben de sizin gibiydim. Merak etmeyin yakında yürüyecektir. Sık sık elinden tutup yürütün. Koltuğa yaslayın. Kısa mesafeli olmak üzere size birkaç adım atması için cesaretlendirin.
Pinar272727 ismilazimdegil insallah bizimde oyle olur ya cok stres yapıyorum gerçekten. Sanki 2 yasına kadar böyle emekleyecekmiş gibi geliyor
Hatice_Azram Sitres yapma canım bu çocuğunuza da geçer, benim komşumun ikizleri 16 aylık yürüdüler 4 yaşına gelince konuştular. Bazı bebekler geç başlar yürümeye konuşmaya, içini ferah tut
ismilazimdegil Pinar272727 ben de öyle diyordum. Benimki normal emeklemedi popo üstü gidiyordu resmen koşuyordu popo üstü 😂