Pinar272727 Kızlar oğlum 10 gün sonra 17 aylık olacak hala tık yok. Cok üzülüyorum ya 😔 cok korkuyor yürümeye
Kavinsmom Pinar272727 canım üzme kendini bir sorun olsa biliyorsun ki bunlarıda yapmazdı. Korkularını yenmesi için çok yavaş yavaş ilerle zorlama baskılama
Pinar272727 Kavinsmom evet bi sorun yok biliyorum ama yine de geç kaldıgı icin üzülüyorum 1 bucuk yasında sayılır nerdeyse ama hala yürümemesi doğal olarak üzüyor beni 😔
Beyaz95 Pinar272727 yani yurumemek icin herseyi yapiyor bebeginiz cok tatli😂😂tembel bebekler oyle oluyo takmayin bi bakmissiniz yuruyor endise etmeyin
Hunilianne Pinar272727 eli kulaginda belki bi seyden korkmuş cesareti kırılmıştır ama koşacağı gunler yakın 😀🌸
Kavinsmom Pinar272727 Pınar bu çocuk bir kaç aya öyle bir hoplayıp zıplayacak, hayatı boyunca yarış atı gibi oradan oraya o kadar çok koşacak ki, az bir dur, soluklan diyeceksin. Bak bu sözlerimi unutma kendine de bir kahve yap bacım.
Pinar272727 Elizeliz 10 aylık 11 aylık yürüyen cocukları görünce kendimi sorguluyorum bazen. Acaba ilgilenemiyor muyum, acaba yetersiz mi geliyorum o yüzden mi yürümüyor diye. Binbir düşünce işte 😑
Elizeliz Pinar272727 bazen bende stres oluyorum korkuyor ama baski yapmamaya calisiyorum adim attirinca alkisliyorum 🤦