minnostospik oğlum ilk önce anne dedi ama gerçekten anne diyordu duyan herkes şaşırıyordu daha 3-4 aylıktı çocuğun başında bütün gün annem annecim diye seversem olacağı buydu 🤣 birkaç haftadır da baba diyor 8.ayına girdi 😊 bu sabahta babasını görünce babam dedi biz şok gerçi ona da şaşırmamak lazım eşimde severken hep babam babacım der 😅 3 gündür de gelio yakamı çekiştirip kafasını içeri sokarak mememememe diyor 🤣🤣 elimde kase tabak görsün mamamama diyo dillendi benim oğlan sağ kulvardan kaptırmış geliyor 🤣