minnosizmmm minnostospik 6 aylikti baba dediğinde tam kpss ye girdigim günün akşamı birden baba diye çığlık attı biz şok sonra eşim ben herkes ağladık güldük ne yapacağımızı şaşırmıştık
ErenimBalOglum minnostospik önce dede dedi sonra baba dedi 7 aydan sonra🤣 zalımın oğlu ana diyemedi bi türlü 😅😅
sagittarius_mom 2bebeannesiii ben oğluma anne dedirtemiyorum maymun olyorm palyaço oluyorum yok bildugi şey Baba dede memme 16 aylık 😂
Nurcan3500 minnostospik 6aylikken şimdi durmadan baba baba diyor 15aylik bide bir cilveli sölüyor anlatamam anneyi ben anne diyince söler
MasalsMommy minnostospik Ba-ba-ba-ba’lar sayılıyor mu? Nolur sayılmasın ilk baba derse çok üzülürüm😂😂😂
minnostospik MasalsMommy bugün kızım ba ba dedi eşim bunu baba olarak saydı evde gururlu bi yürüyüşü vardı ki ilk baba dedi diye 😂😂
Baladam2020 minnostospik iki gündür sürekli baba diyor 9 buçuk aylık ama ilk anne dedi 🥰🥰🥰❤️❤️❤️😘😘😘☺️☺️☺️🧿🧿🧿
minnostospik Nurcan3500 çığlık atmasına seviniyordum şimdi baya seriye bağladı 7 buçukta başlar çığlığa durmadan atar 😂