Bebek2020 minnostospik o zaman tesadüf 😅 bende bazen çok sabırsız oluyorum. Gözümün önüne lavinimin yürüdüğü zamanlar geliyor 🤷🏻♀️😅
minnostospik Alpyas bebeğim 5 aylık olucak çığlıkları ogrendiginden beri sabah başlar hemde günün ilk saatlerindeki çığlıklar daha sesli oluyor sona doğru yoruluyor galiba 😂
Alpyas minnostospik ay o günleri atlattık biz çok şükür bağırmıyordu bi bağırmaya başlayınca bağırabildiğini farkedince susmuyordu şimdi de bababalar başladı napalım artık canları sağolsunda bağırsınlar 😂😂
2bebeannesiii minnostospik Şu an 16 aylık bazen babasına bile anne diyo . Dilinden düşmüyorum çocuğumun 😂
sagittarius_mom 2bebeannesiii ben oğluma anne dedirtemiyorum maymun olyorm palyaço oluyorum yok bildugi şey Baba dede memme 16 aylık 😂
kucukaga 2bebeannesiii aynı biz 19 aylık hala baba demiyor anne anne diye sayikliyor babasida bozulmaya başladı artık büyüdü niye demiyor diye elimde değil malesef diyip gülüyorum 😂😂