EmineYilmaz minnostospik 7-8 aylarında papağan gibi başında baba baba dedik söyledi 🥰 şuna 14 aylık dilinden düşmüyor
Bebek2020 minnostospik 6 aylıkken arada bababa der bırakırdı. Ogün başka söylemezdi veya 1-2 kez daha söylerdi. 6,5 aylıkken biraz daha arttı. 7. Ayına girdi susmuyor 😅❤️
EmineYilmaz minnostospik bilinçli olarak ilerleyen aylarda der o aylarda benimkide o tür sesler çıkarıyordu başımızı şişiriyordu 😂
yaseminligunler minnostospik çıglıklar normalmi 7 ay 9 günlüğüz bizdede aynı da ba ba ba yok henüz memeeme mamamam var
bitanem123 minnostospik benim bebiş 6 aylık işine gelirse babasına bakıp bu bu diyor eşimde bubu diye üsteliyor cocugun aklında babası bubu olarak kalcak 😂😂😂
Alpyas minnostospik 7 ay 7 günlükken babababa mamama şeklinde söylenmeye başladı şimdi 7 buçuk aylık hatta gün içünde biraz başım şişmiyorda değil😂 başlayınca susmuyor bababababa 😂😂
minnostospik Alpyas bebeğim 5 aylık olucak çığlıkları ogrendiginden beri sabah başlar hemde günün ilk saatlerindeki çığlıklar daha sesli oluyor sona doğru yoruluyor galiba 😂