ZMK MuhammedMusa eskiden balenli dantelli pentinşnnsütyenlerini takıyodum hamilelikte balensizlere alıştım
kaganim9 MuhammedMusa doğumdan 1 ay sonra kullanmaya başladım 16 ay oldu hala evde de yatarken de hiç çıkarmam ve toparlayıcı kullanıyorum çok sarkmadı o yüzden
iki_tospik_annesiii MuhammedMusa normalde takmıyordum evin içinde ama doğum dan sonra takmaya başladım sütüm kaynıyıp aktığı için üstüm hep süt oluyordu mecbur takıyorum. Evet cnm sarkıklık oluyor takılmadıgı zaman
iki_tospik_annesiii MuhammedMusa tak walla cnm sonradan kötü görüntü oluyo 😇 aynen bende bi an Muhammetmustafa okudum ismini 😂🥰🥰
sonsuz17 Avsininannesi15 hangi sütyen peki içi dolu rahatsız ediyor telli olan penye takıyorum ama 🤷♀️