MuhammedMusa ilk günden beri taktım hiç rahat edemiyorum sutyensiz. Nasıl rahat edebiliyorsunuz sutyensiz yaaa lömbür lömbür😁😁😁sarkma illaki oluyor ama en azından beden büyümesi sıkıntısı yaşamadım 85 tim hala 85 takıyorum balensiz sporcu sütyenim var iki tane iki tane de penye sütyen aldım güzel götürüyor emzirme sütyeni hiç sevmedim malesef