MuhammedMusa Kızlar gün içinde evde sütyen kullanıyor musunuz ? Ben bi dışarı çıkarken kullanıyorum ama sanki sarkıyorlar gibime geldi.
Kubraerdal MuhammedMusa doğumdan sonra baya bi süre kullanmadım emzirdiğim için ama artık evde sporcu sütyeni takıyorum hiç takmayınca kendimi çok çirkin hissediyorum ya 🙃
Betul1231 MuhammedMusa sarkma oluyo dediler hep oğlum doğduğundan beri emzirme sütyeni takıyorum 1 yaşını geçti oğlum 😊
rike-nile-aro MuhammedMusa sütyen takmaya başladığımdan beridir evde hiç takmazdım. Dışarıya çıkarsam takardım. Halende evde takmıyorum. Her dışarı çıkışımda takarken sütyeni icat edeni diye başlayıp …… çok güzel anıyorum 😄 birşey ne kadar sevilmezse o kadar sevmiyorum sütyen takmayı 🤦🏻
MuhammedMusa Kubraerdal bebeğim beş aylık oldu bende sağım yapıyorum sürekli o yüzden takmak istemiyorum şu anlık
MuhammedMusa Betul1231 bende aldım iki tane emzirme sütyeni de sadece dışarı çıkınca takıyordum. Artık evde de takarım ☺️ Teşekkürler
bjkesra1903 Betul1231 emzirme sütyeni sarkma olayına bir fayda sağlamıyor maalesef takıp takmamak aynı oluyor 😣
Naciyedinc MuhammedMusa 😂 takıncada sarkıyor telli olmadığından 😒 aman be napalım anacım analık zor zanaat
MuhammedMusa Oglusannesi26 peki eskisi gibi küçülüyor mu meme yoksa böyle büyük mü kalacak hep onu da merak ediyorum 😂
bjkesra1903 MuhammedMusa genlere bağlıymış bazılarının normale dönüyor bazıları da ömürlük sarkıp kalıyor
Hasfa rike-nile-aro al benden de o kadar hatta bigün işe gittim patronum bayan abla kardeş gibiyiz diyorum ki yahu ben ne giydim de böyle hafifledim rahatım 🤦♀️🤭😀 elimi bi atarım sütyen yok😀😀😀😀
bjkesra1903 MuhammedMusa o hatayı yaptım ve çok pişmanım oğlum 6. Aya girdiğinden beri her gün gece gündüz takıyorum (Yani 3 aydır) çünkü 80 bedenden 95 bedene çıktı ve muhtemelen iğrençleşecekler 😣