MuhammedMusa sürekli kullanırım yatarken cıkaranlar varmıs cıkarırsam uyuyamam alıskanlık meselesi hemde boş kap falan kullanamiyorum muhakkak tam destekli dolgulu olacak. Alışmak kolay oluyor hamilelik boyunca hamilelik sütyenleri giydim hani bu bez gibi olanlar dogum yaptım 3 ay yine ondan giydim sonra kendi sütyenlerime döndüm 3 günde tekrar alıstm. Sarkma konusuna gelnce ewt sarkıyor diyorlar ama ne kadar dogru bilemem bende hic sarkma olmadı fakat bebegm emmedi onunla da alakalı olabilir sütyen le de 🤷♀️