Summerismom _ADA_ uzun zamandır bakamadım bende kızım bacaklarını açmıyordu hiç. Zorla temizliyordum hep. Bakmadığım sürede kapanmış biraz. Ama aşırı değil başlangıç daha. Şu anda da açamıyorum zorla bakıyorum hala. Yırtılır cok diye korkuyorum.
Seherce Tam olarak nasil birsey ben anlayamdim ya. 9 aylikken cocuk cerrahi eliyle acti. Kontrole gelin 3 ay sonra dedi. Pandemi olunca gidemedik 1 senedir.var mi yok mu anlayamiyorum. Nette görsellerine de ulasamadim .
Summerismom Seherce canım komple kapandığı zaman ben bir tuhaflık olduğunu anlamıştım ama ilk defa gördüğüm için çözememişim. Yani vajina kısmındaki delik görünmüyor kapanınca. Bakınca aşırı belli oluyor. Alttan başlıyor zaten yapışıklık. Görsen anlarsın hemen.
Balarisii Summerismom pişik kreminden olabilir çünkü vajina kendini kapatabiliyormuş farklı bir maddeye karşı kreminizi değiştirip birde öyle deneyin bu arada hangi marka pişik kreminiz
Summerismom Balarisii daha önce sudo kullandık şimdi Bepanthol ama kaka oldugunda mecbur kalıyorum silmek için o mu yaptı bilmiyorum.
Tuanaseyda Bizde de aynı sorun oldu krem verdi ben korkudan süremedim kızım açmadı bacaklarını zaten doktor kendi açtı krem sürüp şimdide 2 hafta kullanmak icin krem verdi sonra. Normal bi krem devam edeceğim
Summerismom Tuanaseyda anlıyorlar hemen sanırım tedirgin oluyor cocuklar. Bizim doktor krem vermedi hiç. Birincisinde elle kendisi açtı ama kızım ağladı. Şimdi yapışıklık küçük diye duş sonrası aç diyor ama bakamıyorum bile. Korkuyorum cok.
Balarisii Summerismom sudoyu bende kullandım malesef katkı maddesi bha var içerisinde bence pişik olmadığı sürece pişik önleyici kullanmayın pişik esnasında da tedavi edici hametan krem var içeriği temiz onu tavsiye ederim
ikiKudurukAnnesi Balarisii çok aferdersiniz ama o dış Dudakta mı oluyor yapisiklik yoksa iç dudaklarda mi ?
Balarisii Summerismom bende sizin gibi çok korkuydum zarar vercem diye ama düşünün ki cerrahi müdahale daha korkunç o yüzden cesaret verin kendinize müdahaleye gerek kalmadan siz müdahale edin birde çok narin masaj yapmayın bir faydası olmaz çünkü
Summerismom _ADA_ birde nasıl masaj yaptınız. Direk iki parmakla kenarlardan tutup çektirdinizmi açmak için.
_ADA_ Summerismom baş parmaklarımla hafifçe yana doğru açmaya çalıştım. Çok korktum aslında zarar veririm diye. Bizimkisi çok afedersiniz 8 gibiydi ortada incecik bi bağlantı. İki akşam uyutmadan önce masaj yaptım üçüncü güne ayrılmıştı. Hala kontrol ederim tekrarlamış mı diye.
EbSaYus Summerismom Bir öğrencim (4 yaşındaydı ) sizin dediğiniz gibi bir yapışıklık söz konusuydu velim bilgilendirmişti temizliğine ayrıca dikkat ediyordum bir gün tuvalette ağlamaya başladı başındaydım ailesi doktora götürmüştü kendiliğinden açılmıştı tabi yanma olmuş canı yanmış idrar yaparken umarım sizinde kendiliğinden açılır Allah yardımcınız olsun 🤲🏼
Asell2608 Summerismom canım benim bebeğim de 5 aylık oldu daha yeni farkettiler sondayla tahlil alıcaklardı öyle dedi ve ilk kez duydum ben bunu ateş ölçerin ucuna tendirdiyot sürdü dokundurdu açıldı dedi krem yazdı 10 gün kullan dedi bana size krem vermemiş miydi tekrarladığını bilmiyordum ben bak bunuda yeni öğrendim
Summerismom Asell2608 hayır canım daha önce doktor kendi açtı eliyle. Her doktor farklı konusuyor anlamadım bende. Ki o kadar da dikkat ediyorum temizliğine.
Summerismom _ADA_ bende yarın banyo yaptırıp deneyeceğim su da yumusar dedi doktor da. Açmıyo bacaklarını işte korkuyor sanırım 😭
Summerismom Balarisii eşim de sizin gibi diyor. Komple kapansa daha kötü. Doktorun yapmasındansa sen yap diyor. Yarın yapacağım bende.
alyatosum Summerismom canım bize doktorumuz bi krem vermişti hormonlu onunla açmayı denedik 10 gün kullandık olmadı sonra çocuk cerrahına yönlendirdi o makasla açtı 2 kez yaptık maalesef ve doktorun dediği ıslak mendil pişik kremi kullanma pamuk ve ılık su kullan zeytinyağını da ılıt asidini aldır onu sür pişik kremi kullanma ve her altını aldığında elinle mutlaka açtır demişti çok şükür bi daha olmadı
Blackcloud alyatosum Canım makasla derken narkoz vererek mi yapıyorlar işlemi benim kızımda da aynı problem var haftaya doktora götüreceğim inşAllah?
Summerismom alyatosum bende ıslak mendili yıkayıp siliyordum. Pişik kremi yapmaz dedi doktor ama anlamadım her doktor farklı konusuyor