Kızlar merhaba. İkinci kez başımıza geldi. İlki komple kapalıyıdı doktorumuz eliyle açtı. Şimdi de hafif yapışıklık var yine. Duştan sonra elinizle açtırın de doktorumuz tekrar. Daha önce başka doktora da sormuştum dokunmayın sakın ileride kendiliğinden açılır dedi. Ama enfeksiyon riskli var komple kapanır diye çok korkuyorum. Bugün başka bir doktora daha sordum. Yapışıklık ilerlerse açılmalı dedi. Siz nasıl yaptınız. Vallahi ne yapacağımı şaşırdım. Bide kızım bacaklarını açmıyor korkuyor.