Summerismom estriol krem kulanmistik günde iki kez geçmişti sonra bidaha oldu yine sürdüm geçti bidaha olmamıştı ama bu yapışıklık idrar yolu enfeksiyonu yapabiliyormus benim kızımda olmuştu antibiyotik kullanmıştım,o dediğim kremi mutlaka kullan her doktor bilmiyo olabilir,yani ben kullandım o yüzden rahatça kullan diyorum