turkan-04 merhaba bnm kızım 5 ay 28 günlük bzm 1,5 aylıkken bnm zorumla kaka testi yapıldı ve laktoz intoletansı oldugunu öğrendik doktora kalsa normaldı kilo almadı ıkı ay daha sonra da cok yavas ilerledi 4 aydan önce testler dogru sonuc vermıyor dedikleri için bu ay hem deri testi hem kan verdik yumurta ve cevize de alerjimiz çıktı. Kilo problemimiz olduğu için ve beni de emmediği için ben doktora danışmadan ek gıdaya başladım. Bu arada kaka kokusu mamadan dolayı oluyor. Cok normal. Rengi de iyi beslendiğini gösterir daha dogrusu mamayı sindirdiğini gösteriyor. Ek gıdaya bende üç gün kuralıyla başlamıştım kabak havuç elma önce tek tek buharda haşladım daha sonra güzelce ezerek vermeye başladım cok severek yiyordu. 15 gün önce annemin yanına geldim annem ne bulsa tıkıyor çocuğun ağzına alerjisini dikkate alıyoruz tabiki onun dışında yogurdunu ıspanak et suyundan pazılı brokolili corbalar hatta balık bile yedirdik kucuk kucuk masallah dillemeyeyim hiç bir sorun olmadı yani diyeceğim o ki.. alerjisi olanlar dışında cocuguna ne bulursan güzel pişir ezerek yedir yok şekerliymiş yok tuzluymuş deme senn yediğinden o da yesin bu arada kızım 15 günde 1 kilo aldı 😅😅💪🏼