Hicran28 Efendikadin2 duymadim canim alerji mamasi mi onu da bilmiyorum bebelac gold kullaniyordum ben onu kullanirken alerji oldugumuzu ogrendik birde o bebelac gold a bakin butcenize es deger mi
Hicran28 isilozgan valla canim benimki de isteyerek yedigi soylenemez 🤷🏻 gecen gittik kontrole 5900 idi iyi dedi 3 aylik
turkan-04 isilozgan inşallah alırlar 🙏ama bı tanıdığım vardı onun bebeği bu mamamyla büyüdü çok iyi kilo alıyordu hatta ileride sağlık sorunlarına yol açar diyordum onlar çok bilinçsizce veriyordu şimdi o kilosu boy oldu 😊😊
Hicran28 Elisamn net hatirlamiyorum inanin 🤦🏻♀️ ama su aralar verecegi kesin soguk alginligi oldu bogazlari tarhis oldu hic yemiyo
tavsaninannesi turkan-04 önümüzdeki hafta bende hemen götüreyim çünkü kendimde alerjik bir bünyeye sahibim erken tanı koyulması çok önemli . Teşekkür ederim tekrar