Merhaba güzel anneler benim oğlum 4ay 25gunluk yaklaşık bir haftadır alerjimiz olduğunu öğrendik yumurta süt ve fıstık doktor raporlu mama cikardi similac diye bır mama fakat mamayı kullandığımızdan beri kakası koyu yeşil ve çok pis kokuyor başına böyle bsy gelen var mı ve ek gida döneminde yumurta süt alerjiside kahvaltı ne veriyorsunuz bebeğinize bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏