Kbrbydk Termikel siyah ankastre kullanıyorum uzun zaman oldu alalı fiyatları şuan nedir bilmiyorum ama aldığım zaman uygundu piyasada.memnunum bende
Cgdmltr93 Bg212121zg evet 1600 e almıştım yorumlarına bakarsınız hepsiburadadan. Benim çevremde kiler hep Kumtel kullanıyor
Bg212121zg Cgdmltr93 bir ara araştırdım şu BİM’e gelenleri düğmelerinden çok şikayet vardı acaba sizin çevrenizde de böyle bir sıkıntı oldu mu? Ve ocağı fırını nasıl güzel ve hızlı pişiriyor mu?
Cgdmltr93 Bg212121zg simferden de çok memnunlar araştır bakalım hangisi içine siner bütçene uyarsa onu alırsın
Pankek Bg212121zg Ben de Arçelik gri set vardı ama yeni evimde Oscar marka müteahhitin koyduğu beyaz ankastre vardı. Tezgah kesme işinin pisliğine üşendiğimden (hamileydim) değiştirmedim. Memnunum. Fırını da ocağı da güzel. Renk beyaz olduğu için temiz görünüyor
Pankek Bg212121zg Griden bile daha iyi diyebilirim. Hem göstermiyor o kadar hem de cam yüzey olduğu için kolay siliniyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bg212121zg Ferre magician new white 3lü set. Kesinlikle öneririm. Davlumbaz çok güçlü çekiyor. Ocak harlı yanan bir ocak. Temizliği kolay, çok şık duruyor. Fırında çocuk kilidi dahil, bir çok fonksiyon var. Ben en çok turbo fan kullanıyorum 3 çeşit aynı anda atıyorum pişiyor. Hiç birinin kokusu kokusu geçmiyor birbirine. Şipşak çabuk pişiriyor. Elektirik faturasındada inanılmaz karlı. Elektiriği en pahalı şehir olan gebze kocaelindeyim. 7-8 kere ayda fırın çalışıyor. 90 tl geçmedi faturam. 👌🏻 Uygun fiyatlıda. Ben kesinlikle öneririm. Hepsiburada üzerinden aldım. Daha pahalı markalara eş değer daha da güzel hatta. O kadae para vermeden de bunu elde edebilirsiniz. Çok araştırarak aldım. 😍https://www.hepsiburada.com/ferre-the-new-white-magician-3lu-ankastre-set-2-7001-beyaz-multifonksiyon-firin--b-2140-ce-beyaz-cam-ocak--d024-ankastre-cam-davlumbaz--p-HBV00000Q2CIS?magaza=Ferre+T%c3%bcrkiye linkide bu.
Minnossareannesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hahaha gerçekten reklam gibi olmuş 😂😂 güle güle kullanın 🤗
GramPozitifBakteri Bg212121zg Arçelik benim beyaz 3.5 yıldır kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım..annemin de arçelik 5 yılı vardır kullanıyor o da bir sıkıntı yaşamadı..şans işi biraz da bunlar sanırım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bg212121zg Yani ben sizin yerinizde olsam hiç başka bakmadan hemen alırım. Cam ocak bu arada beyaz. Efsane bişey ya. Ankastreme aşığım. 😂😍