2018mila baby me kullanıyorum çok memnunum. Prima premium çare kullanıyorduk fiyatlar alıp başını gidince baby me denedim ilk gün sızdırdığıno gördüm ikinci gğn de aynısı olursa değiştirecektim. Altını ben bağlamamıştım. O yüzden sızdırma yapmış. Eşim ve kayınvalidem bağlamıştı tam bağlayamamışlar. Kendim bağladıktan sonra gram sıkıntı yoktu. Ne sızdırdı ne pişik yaptı ne kaka taşırdı. Fiyat olarak da çok iyi. Ben çok memnunum. Çocuktan çocuğa göre değişir belki ama bizde hiç bir sıkıntı olmadı. Denemenizi tavsiye ederim 🙈