Krclilknur 2018mila ben şu an memnunum yani bir bezi 4 5 saat çocuğun altında bekletirsen yada kaka yaptığını anlamayıp oynatırsan tatbiki sızar ben birde hep bi beden büyük kullandım kilosuna göre
Miniktavsan 2018mila hadi ya ben 3 aydır kullanıyorum 1 kere sızdırma olmadı evet değişiyor demekki 🙆🏻♀️
2018mila Benimoykum benimkinde tatlım kaç beden alıyorsun sen ben goon 2 beden kullanıyorum ama minies dar diyorlar
Benimoykum 2018mila ben sleepy kullanıyorum canım 6 kilo 3.5 aylık kız bebek sizin kız mı erkek mi erkeklerde daha büyük bez kullanıyorlar malum 🤗
2018mila Benimoykum kız canım benim kide kaç numara aldın minies alıcam denicem olmazsa başka birley ama minies az darmış
2018mila Benimoykum pişik yapmadı iki gündür kullanıyoruz yapmaz sanırım minies aldım büyük paket 3 numara ama küçük sanırım lastik izi yapıyor🤦♀️
Nilly Poyraz aynı bende primadan sonra sleepy denedim günde dört defa kıyafet değiştirdim. Şimdi a101in bezi soffia kullanıyorum. Çok memnunum.
Dilekg 40nazli bezi yerleştirirken sırtına gelen kısmı içe katlarsanız dışına çıkmaz ve bez popo hizasında değil belinde olursa sızdırmıyor. Kilosuna göre bez kullanmanız da sorunu azaltır.🙋🏻
fduygum Birbilen sleppy sızdırmada 10 numara bnde hayal kırıklığı oldu her 💩💩 zıbın değiştirmek zorunda bıraktı birde son 2 gündür çiş olunca beyaz JEL kristal gibi küçük parçalar oluyor bezden galiba bir daha sleppy noooo
Birbilen fduygum aynen öyle başta sleepy kullandım içeriği iyi diye ama her degismede sızdırdı acaba ben mi bağlamayı bilmiyorum diye düşünür de olmuştum ,🙈