Rose21 Alazcns kesinlikle uzun saatler beklemiyorum hemen sızıyor. Cidden çok kötü ki O kadar beklentim yüksekti ki... SLEEPY BENIM ICIN BITMISTIR. Yeni arayıstayım. Baby me can bebe ve minies öneriliyor bakalım.
Poncique 2018mila 2hafta önce 8.5 kiloydu. Daha doktora gitmedk yeni halini bilmiyorum ama bizmki ronaldo bacaklı anasına çekmiş 😁 bezler sıkıştırıyor 🤫
2018mila Poncique tatlım lastiklerini koparıyorum ben ortaya takıyorum parmağımı kopuyor izde yapmıyor
Miraclemom 2 bucuk aydır molfix kullanıyorum cok memnunum bı kere prıma denedım sızdırıyor. Baby and me denıyorum şimdi de ama molfıx tek gecerım ne sızdırma ne ıslaklık.
Miraclemom DefneErcis yeni aldım ıkı gundur kullanıyorum bgum bıraz kaka tasırmış sırtına ama genel olarak ıyı gıbı baby and me ☺️
Ezgi2727 2018mila ilkay canbebe kullandım pişik yaptı primaya geçtim primanın da tek sıkıntısı kilogram olarak paketteki sınıra yaklaşınca taşırıyor onun dışında memnunum Prima dan
reinamm Pnrkayra ya sizde de lastik izi oluyor mu acaba? Bende inanılmaz memnunum. Ne pişik ne sızdırma olmadı. Ama lastik izleri kafamı bulandırdı