Kmsal78 canim bende mama takviyesine yeni baslayanlardanim oglum 5 bucuk aylik cok hareketli oldugundan sutum doyurucu olmamaya basladi surekli emmek isyiyor diye ben direk hipp aldim cesitleri cok combiotik bilfigim kadariyle gazli kolik bebeginiz varsa içebilir daha rahat olur ben hipp Bio kullaniyorum alismasi zor oldu sise tutmayi beceremiyordu onuda lansinoh siseyle hallettik az az da olsa gunde bi kere mama veriyorum sonrasi emzirme