Kmsal78 dogdugu günden itibaren hipp kullandık, 4 aylık oldu mamayı kestik sayılır ama ihtiyaç duyunca hala hipp kullanıyoruz evolvia ve humana denemiştik birer kez o da çocugu perişan etti… Her bebeğin sindirim sistemine göre iyi gelen mama farklı diyorlar ama 😊