LadyD Oğlum 20 ekim doğumlu, daha dune kadar sorunlarını memede çözen huysuzlansa bile meme de sakinlesen bir oglum vardi. Ama simdi icine cin kacmis gibi tovbe tovbe 🥺 4.ay atagina sabredemedi oglum erken girdi sanirim 6 guncuk daha bekleyeydi iyidi😬 ilk 3 atak cok sert gecmemisti huysuzluk oluyodu ama bu epey karli gececek belli ki. Kilo alimi, gelisimi iyi gidiyor bin sukur. Uykularimiz hicbir zaman duzenli degildi ama simdi uykumuz da kalmadı. Biz de boyleyiz 🥰