Biz de 6 Ekim doğumluyuz , 9 da güne başlıyoruz 11 de ilk uykumuz , sonra 14 de , 17 de ve 20:00 da şekerleme uykusu , banyo ,kitap okuma ve 22:30 da uykuya geçiş. Akşam geç yatıyor neyazık ki erken de uyandırsam biyolojik saat oluştu doğduğundan buyana bu şekildeyiz. Gece de 3 de ve 5 de uyanıyor. Biogala kullanıyoruz bizde çok rahatız ve d vitamini değiştirdim o kasılma yapıyordu çocuğumda sonrasında rahatladı