LadyD benim bebeğim 15 ekim doğumlu doğduğundan beri uyumlu,sakin bir bebek🥰 3. Ayına girdikten sonra her şeye çok daha dikkatli bakmaya, oyuncakları tutup oynamaya,dönenceye bayılmaya başladı 🥰 eller sürekli ağızda, çok salyalı, her şeyi ağzına götürüyor yeterki bir şey ağzına değmesin ☺️Gözü sürekli üzerimde nereye gitsem takip ediyor , her bebek gibi kucağı çok seviyor bende kucağımdan indirmiyorum zaten 🌸 büyümesine şahitlik etmek, her gün yeni yüklenen güncellemelerine tanık olmak harika bir şey 💕