Gzderdem merhaba, oğlumun bez bölgesinde yanlarda kızarıklıklar vardı sonra mor desitin sürmeme rağmen çoğaldı, molfixten primaya geçiş yaptık devam etti. Annem kayınvalidem hep pişik falan dedi ama eşime demiştim bu pişik değil. egzaması olduğu için cildinin hassas olduğunu biliyorum. Doğum öncesi müslinlerden popo bezleri hazırlatmıştım anneme mavi mavi, onları ılık suyla ıslatıp siliyordum, 1. aydan sonra dışarı cıkmalar vs. başlayınca baby me ıslak mendil kullandım kuru geldi ve kakayı temizlemiyordu. uni baby yenidoğan kullanıyordum ki 3. ay kontrolümüzde doktor pişik değil bu diyene kadar. Diaper dermatit olarak geçiyor aslında mantar.. travazol ve hametan ( mavi) karıştırıp ince bir tabaka halinde sürülecek (günde 3 kere ) ve ıslak mendil kullanılmayacak. cok etkili oluyor.. geçmiş olsun.