MervElizan Gzderdem Isıtmana gerek yok 10 gün önce bebegimde pişik oldu hakiki yağı sürdüm gerçekten faydasını gördüm. Şimdi geçti çok şükür 🙏 7 aylık ve bugüne kadar hiç pişik olmamıştı Bepanthol psişik önleyici kullandım hep hala da devam. Önlüyor bence 😅
Mel-sin Zeytinyağını dene canm. Her alt acmanda surebilirsin. Yalnız şunu unutma eğer önerdigimiz kremlerden birini kullanacaksan bebegin pisigimiz geçtikten sonra devam etme. Poposu kreme alışıyor böylelikle. Kuzenim benden önce doğum yaptı. Her alt değişmesinde (büyük, küçük) pişik olmasa dahi krem sürdü pisigimiz olmasın diye. Belli bir ay sonra pisiği yok nasılsa artık sürmeyim dedi. Anında pişik oldu çocuk.