Ygz Asel-pinar geç düsmesi daha iyi aslında. Bizim erken düşmüştü maalesef akıntı oldu göbek deliği yakılmıştı mesela. Merak etmeyin 10 güne düşecektir
Dilarakarann Korkma canım hiç benim oğlumunda 16. Günde düştü doktorum 1 aya kadar normal demişti düşer yakında 🙂
Ygz Asel-pinar merak etmeyin bir haftaya düsünce maalesef dedigim gibi akıntı olabiliyor. Kuru şekilde kendi düssün siz birsey yapmadan
Adeviyee Asel-pinar benim de 15 günlükken falan düştü normal daha düşer. Annem hamileyken çok su içtin geç düşer diyordu geç düştü bir ilgisi var mı bilmiyorum ama
Asel-pinar Adeviyee benim annemde suyu az iç dedi göbeği geç düşer dedi ama dinlemedim süt yapsın diye suyu bol bol içtim bi sıkıntı olmasında geç düşsün önemli değil . Tecrübesiz olduğum için bi sıkıntı var diye düşündüm düşmeyince
AliDere Asel-pinar bzmde 24. günde düştü herhangi akıntı kanama yoksa normalmiş bende doktorumuzu aramştm düşmedi diye☺️ Göbek bagının hem altını hem üstünü baticonlamak gerekiyormuş
Nilican Asel-pinar canım normal endişe etme bizim de geç düştü ben de stres olmuştum o zaman boşa imiş
kahverengim Asel-pinar bende arkadaşın dediği gibi yaptım 14. gün düştü yani bir iki damla anne sütü damlattim ertesi gün düştü çok kuruyunca da yapışıp kalıyo düşmüyo büyük ihtimal sizinde öyle olmuştur. akıntısı vs. yoksa