Asel-pinar GokturkAlp biran önce düşse de rahatlasam valla canım ilk gebelik deneyimsizlik beni çok yordu 😒
GokturkAlp Asel-pinar evet bende öyle diyordum. Rahatça sarılayım, kucagıma alayım diyordum. İnsan korkuyor takılıp bir yere düşerse diye.
Asel-pinar Alppp Normal olduğunu kabullendim sanırım ben hep ilk hafta düştüğünü duydum da korkmuştum 😇
Nilican Asel-pinar canım normal endişe etme bizim de geç düştü ben de stres olmuştum o zaman boşa imiş
Denizadatoprak Nuhelif iltahap olup olmadgını anlamk ıcın gobegını kokla ordan anlrsın dr öle demıstı
assd15 Merhaba ben 1 çay kaşığı kadar anne sütü damlatmıştım göbek bağına ve ertesi gün düştü bi deneyim isterseniz
Keremalim Asel-pinar Cnm bizimki 25. Gün düştü hastaneye fln götürdük kızarıklık ve akıntı olmadığı sürece 28 gun3 kadar düşer demişti doktorumuz
Alparslan0101 Asel-pinar benimde 5. Gün düştü ama batikon sürdüm 18 tl al sende hem evde de bulunsun. Sürdüm erken düştü diye iyileşsin diye sende aksine düşmesine yardımcı olsun diye al Sür
Merve-eee Asel-pinar 15.gun dustu bizim de. Doktora fotografini atmistim 3 4 gun daha bekleyin demisti olmadi getirin…demisti ogun banyo yaptirirken dustu. Bir an dusrr de rahatlarsiniz umarim :)
kahverengim Asel-pinar bende arkadaşın dediği gibi yaptım 14. gün düştü yani bir iki damla anne sütü damlattim ertesi gün düştü çok kuruyunca da yapışıp kalıyo düşmüyo büyük ihtimal sizinde öyle olmuştur. akıntısı vs. yoksa
assd15 Asel-pinar Banada garip gelmişti ama düşürdü hemen dediğim gibi.Doktora da sormuştuk anne sütü herşeye faydalı demişti