Masal_m Asel-pinar 19.gün düşmüştü😊 göbüş diye temizleyici bir losyon var onunla temizlerseniz kurumasını hızlandırıyor 😊 bizde sonradan araştırdık birkaç gün kullandık düştü sonrasında 😊
Celiko Asel-pinar bizimde geç düştü göbeğiniz ama havalar soğuk gittigi içinde geç düşebilirmiş ebemize ve doktorumuza sormuştum bende
Toprakruzgar Asel-pinar kordon kalınlığına göre değişiyor canım benim büyük oğlanın 6. Gün düştü küçüğümün 17. Gün kalındı biraz kordonu akıntı kanama sulanma falan yoksa korkma normal
assd15 Asel-pinar Banada garip gelmişti ama düşürdü hemen dediğim gibi.Doktora da sormuştuk anne sütü herşeye faydalı demişti