Sebihaela benim kızım o aylarda destekli oturuyordu hala da oturuyor kucakta babası alıştırdı hep berjere oturtup foto çekerdi destekli oturuyordu şimdi 6 buçuk aylık destekli hiç düşmüyor desteksiz bacaklarını az ayırıp oturtunca 1 kaç dakika oturuyor yorulup düşüyor bi sıkıntı yok kızımda 7 ayı bitecek nerdeyse kendi istiyor zaten oturmayı istemedikçe oturtmuyorum